Kapitel 12 - I really need you in My life, Cuz thiings ain't right


Joakims perspektiv
Nu hade båda äntligen somnat. Jag hörde hur båda snarkade.
Så jag bestämde att jag skulle låtsas ha en marddröm.
- AAHH, skrek jag tyst. Isak sov som en stock så han somnade inte.
Men jag hörde att Haley gjorde.
- Vad är det viskade hon.
- Jag hade en marddröm. Kan jag få sova mellan er?
- Hmm,. visst svarade hon trött.
Jag gick upp ur sängen och la mig mellan dom. Jag kände att Isak rörde sig men vaknade inte.

Isaks perspektiv
Nästa morgon låg både Joakim och Haley och sov. Hur kom Joakim hit igentligen?
Jag ville inte att dom skulle ligga bredvid varandra längre så jag skrek.
- VAKNAAAAAAAAAAA SÖMTUTOR! Sedan log jag.
Båda hoppade upp ur sängen och skrek.
- JAG ÄR VAKEN!
Joakim började jaga mig för att slå mig en box och jag började bara skratta.
Sen började vi gå ner och äta frukost.
Började jag gilla Haley? Hon var ju helt underbar. Jag gick och kramade henne bakifrån och hon började skratta.
Sedan serverade hon frukost och tog en bild på Isak.

Efter frukosten började jag och Joakim dra hemåt.
Det var jätte mycket folk ute och där stod Justin Bieber fotas med några fans. Jag tyckte han såg väldigt ledsen ut.


Förlåååååt! Att det blev så kort men jag har ett väldigt viktigt prov imorgon :/ <3

Fortsätt kommentera finisar <33


Kommentarer
Postat av: Sandra

Meer den är skit bra men försök att skriva längre kapitel då blir det roligare att läsa :D

Svar: A jag försöka göra det hädan efter, men jag har s¨mycket att göra :/ :D
Elsa Bieber

2013-03-12 @ 10:27:58
Postat av: alia

Jätte bra!

Svar: Tack!
Elsa Bieber

2013-03-17 @ 14:22:24
URL: http://swaggiebiebz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0