She fell in love with her bestfriend

När filmen började sa Justin " Den är läskig! " Jag svarade retsamt " Om du vill så kan du sitta på mammas knä? " Justin tittade på mig allvarligt och brast sen ut i skratt.
" Får vi väl se vem som gör "

Jag blev väldigt rädd så jag satte mig närmare Justin, även om jag verkligen inte gillade det.
" Sa ju det? " sa han och höll om mig. Jag skrattade för han var väldigt charmig. *NEJ, NEJ jag faller för Justin* tänkte jag.
Vi hörde en massa skrik ute så vi såg inte klart filmen. Istället hyrde vi den och bestämde oss att se den i Justin's rum.
Justin sa " Ta min hand och spring så fort du kan till bilen!"
" AHAHAH okej, 1, 2 och 3!" Moshe puttade många pappartzzis och fans, så jag och Justin kunde komma fram. Jag sprang till bilen men Justin stannade och tog några bilder med fans.
Sedan körde Justin fort till hotellet. Vi satte på radion och " Call me maybe ". Jag skruvade upp volymen till max och vi båda började sjunga och dansa. När vi var framme gick vi in till Justins rum.
Jag fick inte fram något ord det var jätte stort. Jag satte mig ner på en fåtöljen.
"Fint du har här" mumlade jag och såg mig omkring. Det var stor skillnad på mitt och Mayas hotellrum. Det här var mindre, inte alls som jag hade tänkt mig. Det såg nästan ut som en liten lägenhet.
"Gillar du att bada, eller gå promenader? Kanske fota?" frågade Justin och försökte le.
"Jag antar det" svarade jag och ryckte på axlarna. Han nickade och gick in i ett rum som jag antog var där han sov.
Justin kom ut igen med en kameraväska och gav den till mig.
"Jag vet att den kanske inte är så bra som din, men den duger för mig" sa han och satte sig på soffan. Jag tog ut kameran ur väskan. Det var en Canon. Jag log.
"Den duger nog" sa jag och fixade några inställningar. Sen tog Justin den och riktade kameran mot mig. Han log mot mig och tog en bild.


Kommentarer
Postat av: Izza

meeeeeeer

2013-01-07 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0