Me and My bestie watching a movie


Maya gapade.
"Ja! " fick hon fram. "Men även fast du sa åt honom att lämna dig ifred vill han träffa dig?" Jag nickade och stoppade en till godis i munnen.
"Men jag har inte tänkt komma" sa jag och öppnade colan. Jag tog en klunk och kollade på Maya igen. Hon såg arg ut.
"Vad?" sa jag och försökte spela oskyldig.
"Justin vill träffa dig, men du tänker bara strunta i honom?" Jag nickade igen och tog en till godis.
"Okej då. Jag ska gå..." mumlade jag och Maya log igen.
"Bra!" sa hon. Jag reste mig upp och tog drickan och godiset.
"Kom, nu går vi hem" sa jag och log.

Klockan var två när vi kom tillbaka till hotellet, så vi gick och skulle äta lunch. Dom serverade pizza på hotellet, men vi beställde upp till vårat rum. Det knackade på dörren.
"Det måste vara pizzan!" sa jag och studsade upp ur sängen och öppnade dörren.

Där stod inte någon med pizza. Justin stod lutad mot dörrkanten. Jag tittade nervöst bak och kollade så att Maya inte såg vem det var.
"Vad gör du här?" väste jag. Han såg ganska nöjd ut med sig själv.
"Ville bara veta om du kommer och tittar på bio istället ikväll?" svarade han och kollade ner i golvet. Jag stirrade på honom.
"Ja! Jag kommer för att jag lovade Maya att ge dig en chans" viskade jag. Han såg inte helt nöjd ut med svaret.
"Inte för att du själv vill?" sa han besviket. Jag skakade på huvudet.
"Nej! Var glad att jag kommer" väste jag och smällde igen dörren. Maya kollade på mig.
"Inga pizzor?" frågade hon. Jag satte mig på sängen.
"Nej, det var bara en försäljare." Maya tittade konstigt på mig.
"En försäljare? På ett hotell?" frågade hon och jag ryckte på axlarna.
"Tydligen" mumlade jag. Maya skakade på huvudet.
"Jaja" mumlade hon och fortsatte läsa i sin bok.

Klockan var 5 över 8 han stod utanför vårt rum, med en man som hette Moshe, Justins bodyguard.
" Kommer du?" Sa han och tittade på mig som om jag var en Victoria Secret Angel.
"Vad..." Sa jag och fnissade. Justin verkade leta efter rätt ord. "Snygg du är" sa han och tog min hand
"Jag hade tänkt bio. "
"Okej, kan vi väl göra" sa jag och försökte le.
Så fort vi kom ut var det fullt med papparatzzis och Justin blev väldigt arg. Vi sprang mot hans Ferrari Moshe tog den andra bilen.

Vi bestämde oss att titta på Paranormal Acticity. " Sorry, jag försöker göra allt som om vi var normala människor som tittar på bio men alla paparatzzis och fans hade varit irriterande, så jag hyrde bion för oss själva" Justin såg ledsen ut.
" Det gör inget, men blir det läskigt så får du skaffa en kudde" sa jag och blinkade. " HAHAHA, du har alltid mig!"
Jag puttade till honom lite och vi låtsades brottas i bilen. Han var sjukt stark.

Efter brottandes i bilen gick vi in till bion. Justin tittade på mig mycket så jag skämdes sen sa han. " Vänta jag måste ta en bild till Instagram. Lägg dina fötter på stolen framför dig"
Han fotade snabbt och skrev " Me and My bestie watching a movie"


Kommentarer
Postat av: Cindy

OMG så bra :D

2013-01-07 @ 05:33:47
Postat av: johanna

MEER!<3

2013-01-07 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0