Kapitel 12 - Will you go out with me?

Jag mötte Maya uppe i hotellrummet. Hon såg väldigt glad ut. 
"Jag har kramat och pratat med Justin Bieber!" skrek hon och föll ner i sin säng. 
"Och jag har hånglat med honom" sa jag retsamt och tog Mayas dator. Jag loggade in på Twitter och skrevRose ♥ Biever och la in en bild på en ros och en bäver. Jag skrattade lite åt mig själv och publicerade det. Genast fick jag en massa kommentarer där dom frågade vad jag menade med det. Jag hade börjat följa Justin på Twitter och det var många som undrade varför...
Maya skrattade också när hon såg det jag hade lagt upp på Twitter. Hon kollade vad Justin hade skrivit, och han hade gjort samma sak efter att jag hade gjort det. Justin hade också skrivitLove You och liknande saker.

Jag och Maya såg en film till klockan 12 på natten, och jag somnade medan vi såg den. Maya var säkert vaken långt efter det. 
Jag vaknade, och tittade på klockan. Den var bara 5 på morgonen. Det lät konstigt utanför hotellrummets dörr. Något som bankade. Jag satte mig spänt upp och lyssnade. Det fortsatte låta. Jag klev sakta upp ur sängen och smög fram till dörren. Men när jag öppnade så var det ingen där, och det slutade låta. Jag kände paniken växa, och stängde dörren. Så fort den var stängd började det låta igen. Nu var jag vettskrämd och sprang till Mayas säng för att väcka henne. Jag skakade på henne, och sa hennes namn flera gånger, men hon fortsatte bara sova. Jag letade i mörkret efter min mobil, och slog Justins nummer. 
"Justin? Kom! Snälla!" skrek jag nästan. Han mumlade något till svar och la på. Jag satt där i en kvart innan dörren öppnades. Jag skrek så högt jag bara kunde och tryckte mig mot kudden. Det var abra Justin, så jag andades ut.
"Försöker du skrämma livet ur mig?" sa Justin och rusade fram till mig. Jag kastade mig runt hans hals och han höll om mig hårt. 
"Lämna mig aldrig igen" viskade jag och han kysste min panna.

På morgonen var Justin fortfarande kvar. Vi hade somnat i sängen medan han hade kramat mig. Jag kastade en blick på klockan och såg att den var 10. Justin sov fortfarande, och jag strök honom över håret. Han kastade sig upp, men la sig ner igen. Jag kröp ner under täcket och tryckte mig mot honom. 
"God morgon" viskade jag och pussade honom på kinden. Han mumlade 'Morgon' och slöt ögonen igen. Vi låg tysta i sängen ett tag, men sen satte jag mig upp igen. Maya hade redanklivit upp. 
"Du måste kliva upp nu" sa jag mjukt och log mot honom. Han hade fortfarande stängda ögon, men log.
"Jag kan inte" mumlade han. Jag tittade förvånat på honom.
"Klart du kan" sa jag och försökte dra upp honom. 
"Nej" sa Justin och öppnade ögonen. Jag skrattade och lutade mig ner och kysste honom. Han drog ner mig helt och kramade mig. Jag hörde att någon öppnade dörren, så jag slutade kyssa Justin, men vi hade fortfarande våra pannor mot varandra. Maya stod i dörröppningen.
"Oj, förlåt! Stör jag?" undrade hon och stod alldeles stilla. 
"Nej då" svarade jag och log. "Vi skulle just kliva upp" Jag drog upp Jusitn och hans hår stod åt alla håll. "Fixa till ditt hår, så tar jag på mig vanliga kläder och sen går vi ner och äter" sa jag och log mot Justin. Han log sömnigt mot mig och gick in i badrummet. Justin gick ut och såg mycket finare ut i håret nu.
" Will you go out with me? " sa Justin med brittisk dialekt och gav mig ett "rape-face". 
" Well, yes peacock " svsarde jag honom retsamt.
Justin rodnade lite och började skratta. Jag gav Maya en kram och gick sedan ut med Justin.
" Ha så kul! " sa hon glatt.
" Aja det ska vi! " sa jag och stängde dörren.
När vi gick ut var det en del fans som Justin tog kort med sen sprang han fram till mig igen.
Där gick vi, paret alla pratade om, hand i hand.
 

Jag lade upp ett kapitel innan jag fick 10 kommentarer men jag hade inget att göra ändå :P Tack för alla fina kommentarer också <3

Tycker ni Rose är snäll mot Maya?     Kommentera!


Kommentarer
Postat av: R

Jätte bra mera :)

2013-01-26 @ 21:18:56
Postat av: Fanny

Din blogg är jätte bra! Vill ha mera! Som kompis tycker jag inte Rose är så snäll mot Maya MEN eftersom den handlar om justin är den perfekt! <3

Svar: Tack vad snällt <3HAHA ofc <3
Elsa Bieber

2013-01-27 @ 10:06:46
Postat av: Sofie

Jätte bra mer!!

Ja det är hon lite xD

2013-01-27 @ 17:52:41
Postat av: Fanny

As bra! Mer!!

2013-01-27 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0