Are you okey?

"Får jag också lyssna?" frågade jag och Maya nickade. Men så fort jag fick hörlurarna och hörde musiken gav jag tillbaka dom.
"Usch, du lyssnar ju på Justin Bäver" sa jag. Maya såg sårad ut men fortsatte lyssna.


Flygresan hade tagit lång tid, alldeles för lång tid. Men vi var äntligen framme i Bahamas och stod utanför vårat hotellrum.
"Äntligen framme! Lås upp rummet" sa Maya och jag vred om låset med nyckeln. Det klickade och dörren öppnades. Vi gick in och tittade oss omkring. Det var ett stort rum med utsikt över hotellets pool och stranden. I rummet fanns två stora sängar med vita fluffiga kuddar och täcken.
"Wow" var det enda jag fick ut mig och Maya nickade. Det fanns en toa också men den var inte så stor. 'Det får väl duga', tänkte jag coh kastade mig över sängen som stod närmast fönstret.

"Den här är min!" ropade jag innan Maya hade hunnit reagera. Hon såg besviken ut en liten stund men brast sen ut i skratt.
"Jag hade tänkt gå ut och fota lite innan det blir mörkt! Ska du följa med?" frågade jag och plockade fram kameran.
"Njaa, jag tror jag stannar här" sa Maya och satt redan fastklistrad vid TVn som hängde på väggen.

Jag gick ut ur hotellet och började gå längs en stenig gata. Solen började gå ner och jag såg det perfekta motivet, men för att kunna fota det var man tvungen att gå ner för en liten brant. Jag gick ner försiktigt, fixade kamerainställningarna och tog bilden. Men det fanns lite bättre motiv ännu längre ner så jag började gå neråt.

Men det var halt, så jag halkade omkull. Min första tanke var att rädda kameran, så jag lyfte upp den i luften. Kameran var hel, men jag hade ett skrubbsår på vaden och det hade blivit ett litet hål i byxorna.
"Behöver du hjälp?" frågade någon bakom mig på engelska och sträckte ut en hand. Jag tog den och han drog upp mig.

Det första jag såg var två stora bruna ögon som glittrade i solljuset. Sen såg jag brunt hår och en blå rakskärmad keps.
"Är du okey?" frågade han och log. Jag log tillbaka och nickade, men leendet försvann när jag såg vem det var.

Det var Justin Bieber.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meer<3

2013-01-03 @ 19:38:38
Postat av: Felicia

När kommer mer?!

2013-01-03 @ 19:39:48
Postat av: Cindy

MER! MER OCH MER!

2013-01-03 @ 19:40:18
Postat av: R

Jättebra mera:)

2013-01-04 @ 00:15:08
Postat av: R

Jättebra mera:)

2013-01-04 @ 00:15:09
Postat av: frida

mer!:)

2013-01-04 @ 11:09:09
URL: http://justidrewbiebergotswag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0