Kapitel 9 - I'm gonna get her

Jag avbröt sedan kyssen. Han kanske inte ens ville kyssa mig? Men han besvarade ju den och ville ju kyssa mig innan. Så varför skulle han inte vilja? Jag vet inte ens om jag gillar honom.
- Förlåt, sa jag tillslut.
- Du behöver inte be om förlåtese, svarade han och tog min hand.
Jag gav honom en kram. Han besvarade den.
Justins perspektiv
Hon hade hur mjuka läppar som helst. Jag trodde aldrig att hon skulle kyssa mig. Det trodde jag aldrig.
Hon kanske inte ens gillade mig? Jag skulle gå henne att gilla mig mer. Jag ska få henne att bli min.
Vi båda började gå upp från golvet och satte oss i soffan istället. När vi satt där tog jag hennes hand. 
Haleys tankar
Justin tog min hand. Jag visste inte vad jag skulle göra. Skulle jag ta hans hand också?
Jag ville ju inte att vi skulle gå så snart frammåt.
Sen kom jag på en superbra ide. Så jag började springa ut.
- VART SKA DU?, skrek justin och sprang efter mig.
- Ut, svarade jag.
När vi var ute tog jag en boll och sa till Justin.
- Vi ska spela basket?
- Haha, sure. Ska jag lära dig som förra gången.
- Ha-ha, svarade jag tufft.
Vi började spela. Jag knuffade Justin ganska många gånger för att jag låg under med 22 poäng, fast han trillade inte.
Nu hade jag äntligen bollen. Men Justin skulle säkert ta den. Men istället bärde han upp mig och lät mig göra mål.
- Bara tur svarade han retsamt.
- Det kallas skicklighet, sa jag och blinkade med ögat.
Vi började spela igen. Sen sa jag att jag skulle gå hem till mig och hämta några kläder.
Justin nickade och gav mig en puss på kinden. Jag blev väldigt generad visade honom ett pusstecken.
 
Sen sprang jag hem och hämtade kläder. Det var kaos hemma. Det var ölburkar överallt och folk som dansade överallt.
- ROBIN?! skrek jag. 
- Ahh? skrek han.
Jag svarade inte honom eftersom jag bara ville veta om han var hemma.
Sen sprang jag upp till mitt rum och det var ett par som låg på min säng nästan halvnakna.
- GÅ UT!!, skrek jag allt vad jag kunde och de sprang ut så fort de kunde.
 
Jag tog mina kläder och gick till Justins hus. Tur att komma ifrån det helvetet, vilken lättnad!

Om 2 dagar skulle jag få tillbaka ett glas i mitt rum. Mamma och pappa skulle inte få veta någonting. När jag var framme hittade ja inte honom.
Jag skrek och skrek men ingen var hemma.
Jag gick upp till Justins rum och där på sängen låg....

Var är Justin? Och vad/vem var det som låg på sängen? :O

Får jag 5 kommentarer kommer det två kapitel imorgon på morgonen och eftermiddag :**


Kommentarer
Postat av: Elin

SÅÅÅÅÅÅ BRAAA, MEEERRRRAAAAA

2013-02-22 @ 23:42:11
Postat av: 😃

Jätte bra mera:)

2013-02-23 @ 00:09:58
Postat av: Cindy

Mer

2013-02-23 @ 02:00:37
Postat av: Rebecca

Meeer :D

2013-02-23 @ 02:31:04
Postat av: A,manda

Mer

2013-02-23 @ 02:37:30
Postat av: alexandra

Meer :) skit bra :)

2013-02-23 @ 09:17:39
Postat av: alexandra

Meer :) skit bra :)

2013-02-23 @ 09:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0