Kapitel 8 - More than friends?

Jag la mig bredvid honom och sen kände jag att han la sin hand om mig. Jag blev generad men somnade direkt.
 
 
Nästa morgon vaknade jag av att Justin fortfarande hade armet om mig. Jag klev sagta och långsamt upp ur sängen för att inte väcka Justin. Men hans golv knackade tvärt och han vaknade.
- Godmorgon solstråle sa han.
- Godmorgon sa jag. Och började gå till ''mitt rum''. Men innan jag hann komma till dörren sa Justin.
- Ska du inte komma hit och lägga dig och mysa ett tag.
- Det är lungt sa jag och började gå igen.
Jag började leta kläder som jag skulle ha på mig idag. Jag tog dom under armen och gick till Justins rum.
Han kollade såklart på mig för att jag stog i underkläder igen.
- JUSTIN. MITT ANSIKTE ÄR HÄR UPPE sa jag och pekade på mitt ansikte.
- Öööhhhhoj förlåt stammade han fram.
- Går det bra om jag lånar duchen sa jag.
- Visst sa han och log.
Jag gick in till banrummet och började ta av mig mina kläder.
Sen hoppade jag in i duschen. Jag kände hur det varma vattnet svepte ner för min kropp.
En härlig känsla. Sen hörde jag att någon kom in. Det var Justin. Jag hade glömt att låsa
- Hallå? sa jag
- Oj,hej förlåt. Får jag bara pinka snabbt, kommer inte titta jag lovar?, sa han.
Tur att han inte såg mig för drapperiet var ivägen. 
När han gick ut sträckte jag mig ut för att låsa sen började jag duscha igen.

När jag var klar torkade jag mig och drog på mina kläder.
Har virrade in håret i handuken och gick ner.
Där satt Justin och hade gjort frukost. Det fanns verkligen allt möjligt.
Vi snackade väldigt mycket. Om livet och så.
Han var ändå ganska trevlig.Nejnejnejnejnej, han är en bäver som hugger sönder mitt fönster.
Det blev tyst. Sen avbröt Justin den.
- Så... hur kom det sig att du låg i min säng i natt sa han vuxet och blinkade med ena ögat.
Jag kunde inte hålla mig för skratt. Han sa det så roligt..
- HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAAHA jag ramlade till och med ner på golvet.
Jag hade nog världens sämsta humor. Jag bara låg där, skrattade och rullade runt.
Sen såg jag att justin också började skratta lite lätt. Och det blev bara mer och mer.
Justin ramlade plötsligt också ner på golvet. Där låg vi och skrattade och rullade.
Vi båda började lungna ner oss men låg fortfarande på golvet.
Jag låg faktiskt på Justin. Det blev ganska pinsamt så jag började resa mig upp. Men innan jag hann göra det drog Justin mig tillbaka och kysste mig snabbt. Jag drog mig undan.
VAFAN GÖR DU BÄVER? sa jag och började skratta.
Jag började springa där ifrån och skratta. Jag såg att Justin var direkt efter mig.
Justins perspektiv
Hon var så sjukt snygg. Jag kunde inte motså henne. Sen började hon börja springa iväg. Hon kanske inte gillade mig som jag gillade henne? Vi hade ju bara kännt varandra i några veckor. Jag visste ju ganska mycket om henne. Men hon kanske inte ville vara mer än vänner? Hon vet att jag hatar när hon kallar mig bäver.
Så det var väl därför hon började springa där ifrån. Så jag sprang efter för att reta henne.
Haleys perspektiv
Jag fick panik när Justin kysste mig. Jag visste inte varför han gjorde det. Gillade han mig?
Nej, det kan han ju inte göra. Han är ju borta på turne hela tiden. Jag började springa men Justin var snabbare.
Vi hann bara in i vardags rummet innan justin hoppade på mig och började kittla mig.
Jag trodde jag skulle dö.
- Ahh.. JU..S..TIN.. (misstolkainte:$)
Tillslut slutade han. Jag tittade honom djupt in iögonen och kysste han.
Han besvarade min kyss. Där låg vi på vardagsrums golvet och kysstes. Det var världens bästa kyss..



Ikväll kommer det nog kanske ett till :D !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Meeer :)

2013-02-21 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0