Kapitel 5 - U are perfect

När vi gick ut såg jag en bilxt och suckade.
- Är det paparatzzis?
- Ja, skynda jag är bakom dig spring till bilen.
Sen kom det 20 paparatzzis ungefär och jag började hålla för ögonen.
Vi hoppade in i justins bil och körde till någon affär ganska nära.
Som tur var det bara några få inne i butiken så dom såg inte. Jag köpte ett linne. Jag orkade inte kolla efter någonting annat. Så det fick bli det första bästa.
- Tack justin sa jag och log.
- Varsågod, och förlåt för att jag råkade gå in i dig.
- Haha, det var nog jag som gick in i dig.
I bilen tillbaka blev det en pinsam tystnad. Men Justin avbröt den.
- Så.. vart bor du frågade han och log.
- Här i atlanta sa jag och suckade. Kunde han inte bara vara tyst och köra mig tillbaka till matchen. Jag ville inte ens prata med han.
- Jahapp, men du kommer väl inte här ifrån?
- Nej, jag kommer från sverige sa jag tyst.
- Jaha, vad coolt sa han.
- Mhmm, sa jag..
Nu var vi äntligen framme. Jag gick in lite fortare än Justin för jag ville inte att han skulle prata med mig.
Jag gick in på läktaren och satt mig bredvid Robin igen. Han märkte nog inte ens att jag var borta.
Jag såg att Justin kollade på mig hela tiden. Jag ville bara gå fram till han och slå han för han kollade så mycket.

Matchen började gå mot sitt slut och justin kollade fortfarande på mig. Jag orkade int bry mig längre.
När matchen var slut vann lakers med 46-38.
Jag började att trycka att basket var ganska kul ändå. Jag kanske ska börja om med det?
Jag brukade ju spela ibland. Men det var ju inte så ofta.
Både jag och Robin reste oss upp och började gå hem.
När jag var hemma var jag jättetrött men jag orkade inte sova. Den var ju bara 5?
Jag gick ner och började äta på något jag inte visste vad det var sen loggade jag in på twitter.
jag twittade ''GO LAKERS'' sen kollade jag Justins twitter.
För 5 sekunder sedan. ''U are perfect''
JA, nu har äntligen justin någon annan att kolla på än jag,tänkte jag.
Ja la mig ner i sängen och somnade.
Sen vaknade jag av att någonting lät utanför....

Ganska kort kapitel men jag har suttit uppe sedan kl 6.00 tills nu! (kl 7.00)

Iaf ska till skolan nu :/ Och lugn det kommer ett kapitel idag :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra mera:)

2013-02-14 @ 11:40:21
Postat av: Rebecca

Mer :D

2013-02-14 @ 16:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0