Kapitel 2 - I wish we had another time.

 
Dagarna gick och det blev till dagen vi skulle ta farväl av Sverige.
Nu var det var alldelens tomt i huset.
Klockan var 18.00 och planet gick 21.30. Så vi tog en taxi till flygplatsen.
När vi var framme var klockan runt 19.30. Så vi bestämde oss för att gå och äta någonstans.
Vi gick runt på arlanda och till slut hittade vi en Mc' Donalds resturang.
Jag tog en Big Mac för att jag inte gillade något annat.
-Mamma, jag går på toa. Sa jag.
-Okej sa hon och började äta igen.
Jag gick runt och vandrade och försökte leta efter en toa.
Men hittade ingen. Klockan var kvart över 2 nu. Så jag var tvungen att skynda mig.
Tillslut såg jag en skyllt som pekade åt toan. Jag sprang dit.
Jag var så kissnödig och sen ville jag inte missa planet.
Jag sprang och sprang tills jag krockade med någon.
Jag ramlade omkull. 
-Oj, förlåt sa jag och glev generad.
Han tog min hand och hjälpte mig upp.
-Det var mitt fel sa han på engelska.
Jag kollade upp och såg vem det var.
Det var Justin Bieber. Sen tänkte jag.
Justdet.. han skulle ju till Sverige. Tur att han kom när jag far.
Jag stog bara där och visste inte vad jag skulle säga.
-Tack sa jag och gick iväg.
Jag kände att någon tog tag i min hand.
-Vad heter du? sa han
-Haley sa jag. Och du är Justin Beaver.
-Bieber sa han.
-Whatever sa jag och började springa. Jag ville inte att han skulle snacka med mig mer.
Klockan var redan 20.00 så jag var tvungen att skynda mig på toan.
Jag sprang tillbaka där vi åt. När jag var framme sa mamma.
-Herregud vad lång tid det tog Haley. Vi trodde du hade tappat bort dig.
-Jag hittade inte toan. Sen sprang jag ihop med en bäver, sa jag och tog mina väskor.
Jag gick igenom kontrollerna, sedan jag satte mig där och väntade på att planet skulle komma.
Jag tog upp en bok och började läsa.

Efter 20 minuter kom planet och vi gick ombord. Det var andra gången jag flög flygplan i hela mitt liv.
Jag tog fram boken igen och började läsa. Den var ganska spännande.
Den var väldigt romantisk, och ganska sorlig. Hon lämnade han.
Jag började nästan gråta. Jag tyckte det var jätte jobbigt när folk lämnade andra. Eftersom jag har blivit lämnad av mitt ex. Jag stängde boken och somnade..

Kommentarer
Postat av: R

Jätte bra mera:)

2013-02-09 @ 20:27:18
Postat av: Rebecca

Mer :D

2013-02-10 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0