Kapitel 15 - '' Love u so much!''

 
Jag träffade inte Maya på hela dagen, och Justin visste inte heller vart hon var. Jag åt lunch själv, Justin var tvungen att fara. Då såg jag Maya gå förbi, och jag kastade mig upp ur stolen.
"MAYA!" skrek jag och hon tvekade lite, men stannade. Jag sprang ikapp henne.
"Du, jag ville bara säga att det inte gör nåt" mumlade jag, och då hon vände sig om såg jag att hon hade gråtit. Maya var nära att börja gråta igen, så jag skyndade mig att krama henne. 
"Det är lugnt! Jag vet hur svårt det är att motstå Justin" sa jag och tvingade fram ett skratt. Hon log mot mig.
"Vänner?" frågade hon ängsligt.
"Bästa vänner!" svarade jag och gick vidare.
"Juste! Du tappade det här igår när du sprang" sa hon och tog fram halsbandet till Justin. Jag tog det och log mot henne.
"Tack"

Jag kollade på Justins twitter. Han hade skrivit flera inlägg. 'I'm sorry, please forgive me!' och 'Love u so much!'. Jag började nästan gråta även fast han hade förlåtit mig och jag hade förlåtit honom. Det var konstigt att bilderna från dagen före inte hade kommit upp på någon blogg. 
Vi träffades direkt efter Justins konsert. Ett av hans fans hade tagit i hans arm, och hållt fast den så hårt att han hade ett blåmärke där. Han gjorde en rolig min och gjorde peace-märke för att visa mig det.
"Ibland är dom läskiga. Men de är världens bästa fans och jag älskar de!" sa han när vi satt och pratade om det. Jag nickade.
"Jag har faktiskt inte fått några hatbrev från dina fans än" sa jag och log. Justin skrattade.
"Dom kanske har slutat med det! Eller så vet dom bara inte ditt namn" sa han och jag puttade till honom. Jag kunde slappna av mycket mer med Justin när vi var själva. Vi satt utomhus på en resturang och delade på en pizza. Justin sa något, men jag hörde inte vad han sa, så jag svarade "Jaha". Han började skratta, och kunde verkligen inte sluta. Då började jag skratta, och Justin skrattade ännu mer. En liten söt flicka kom fram till oss, och då slutade vi skratta. 
"Är du Justin Bieber?" frågade hon på engelska, och Justin log och nickade.
"Kan jag få en autograf?" Justin nickade, och skrev hans autograf på en pappersbit som hon hade med sig. Flickan gav mig en kamera och jag fotade henne och Justin tillsammans då Justin gav henne en kram. Hon fick en puss på kinden. Sen vände hon sig till mig. 
"Är du ihop med Justin Bieber?" frågade hon och jag log. 
"Ja det är jag" svarade jag och då räckte hon fram pappersbiten, och en penna. 
"Autograf?" frågade hon försiktigt och jag blev varm inombords. 
"Vad heter du?" frågade jag henne. 
"Ellen" Jag skrev 'Till Ellen från Justin Biebers flickvän Rose' och så ritade jag snabbt en ros. Hon strålade av glädje och sen sprang hon iväg till sina föräldrar. 
"Världens gulligaste unge?" utbrast jag när hon hade gått iväg. Justin nickade och log, men hans leende slocknade då en kvinna och en man kom emot oss. 

"Justin Bieber?" frågade dom och Justin tvingade fram ett leende samtidigt som han nickade. 
"Får vi ställa några frågor till er två?" undrade kvinnan med penna och block. Justin tittade på mig och nickade. Kvinnan log.
"Dejtar ni?" frågade hon och väntade på vårat svar. Jag visste inte vad jag skulle säga, så jag sa ingenting. 
"Nja, vi dejtar inte. Vi är bara vänner" svarade Justin och tittade ursäktande på mig. Jag kastade en snabb blick på honom, men gjorde ingenting. Han var väl inte redo att berätta det. 

Kommentarer
Postat av: R

Jätte bra mera:)

2013-02-04 @ 20:27:27
Postat av: Fanny

OMG! Jätte bra! Mer!

2013-02-08 @ 07:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0