Kapitel 10 - I'm so sorry

Där låg en lapp. Jag gick fram till Justins säng och tog lappen. Det stod:
''Förlåt Haley. Men Kenny och Scooter ''alltså min manger'' kom inrusande och vi var tvunga att ta oss till ett hotell. Eftersom att det var fullt med papparazits utan för min gård. Dom brukar göra det ibland. Jag är verkligen ledsen. Och jag lovar att jag kommer att betala för ett nytt fönster''
Varför lämnade han mig bara här? Vafan ska jag göra i hans hus nu?
Jag började gråta. Jag visste inte vad jag skulle göra.
Jag började packa ihop allting jag hade här. Sen började jag ta hem sakerna.
När jag kom hem började jag stört gråta och sedan somnade jag gråtandes.
Nästa morgon vaknade jag av att solen sken in i mitt fönster. Jag började tänka på Sverige.
Jag saknar alla vännerna. Jag har tappat kontakten med dom. Och snart började skolan här. Jag var verkligen inte peppad. Jag kände ju ingen?
Jag gick till badrummet och började bortsa mitt hår.
När jag var klar orkade jag inte fixa det. Så jag satt bara upp det lite snabbt.
 
Jag bestämmde mig för att gå ner till stranden.
Jag tog på mig en röd klänning med ett svart skärp. 
Jag hade såklart bikinin under. Sen tog ja mina solglas ögon och började gå.
När jag kom dit var det fullt med folk på stranden.
Det fanns ganska många solstolar på stranden. Och det fanns bara några få lediga.
Så jag tog en av dom och la mig ner och somnade.
Sedan efter ett tag vaknade jag av att någon frågade mig.
- Är du Haley som är tillsammans med Justin Bieber?
Jag reste mig upp och såg två killar i min ålder.
- Öm,nej. Varför?
- Okej, vi såg dig på internet och tyckte du var jättesnygg.
Jag bara skrattade.
- Skulle du vilja hitta på någonting sa dom.
- Visst, jag har ändå ingenting annat för mig.
Jag tog mina saker och började gå med dom.

Vi började typ snacka om allting. Vad vi gjorde på fritiden. Vars vi bodde osv.
Jag fick veta att dom gick på min skola och skulle börja i samma klass.
Dom tyckte att skolan var kass. Jag skrattade bara.
- Juste, vad heter ni frågade jag till slut.
- Jag är Joakim och det här är Isak.

Vad glad jag blir för kommentarerna :'') Fortsätt kommentera så kommer det förmodligen ett till inatt <3

Kommentarer
Postat av: R

Bra mera:)

2013-02-25 @ 22:31:38
Postat av: Rebecca

Meeer :D

2013-02-26 @ 07:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0